Τελικά, ο νεοέλληνας είναι πολύ μυστήριο τραίνο.
.- Καμώνεται, ότι διαθέτει μια τρισχιλιετή ένδοξη ιστορία αλλά, πλην ελαχίστων περιπτώσεων, δεν έχει ανοίξει ούτε ένα βιβλίο, για να μάθει περισσότερα γι' αυτή.
.- Καυχιέται για τους ένδοξους προγόνους του αλλά παραβλέπει εσκεμμένα, ότι είναι ανάξιος απόγονός τους. Και για την ιδιότητά του ως απογόνου δεν είμαι και 100% σίγουρος, μετά από την απίθανη πανσπερμία φυλών, που έχει περάσει από το σημερινό ελλαδικό χώρο.
.- Χαρακτηρίζει τους Αμερικανούς αλλά και άλλους λαούς ως ρατσιστές αλλά ξεσηκώθηκε, που ψηφίστηκε ο νόμος, που προβλέπει την απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας υπό προϋποθέσεις, διότι "ο Έλληνας γεννιέται, δεν γίνεται".
.- Παινεύεται για τις αρχαιότητες, που διεθέτει η χώρα του, αλλά δεν φροντίζει, ώστε να τις προβάλλει καταλλήλως, χωρίς να υπολογίζουμε το σκουπιδαριό, με το οποίο τις κοσμεί.
.- Διδάσκεται τόσο πολύ από τα πάθη του παρελθόντος, ώστε θεωρεί, ότι κατά την επταετία 1967-1974 ζούσαμε ωραία και χωρίς προβλήματα, ενώ μας κυβερνούσαν τίμιοι, πατριώτες και με σεβασμό προς τους υπηκόους τους πολιτικοί.
.- Γκρινιάζει, που ζει σε βρώμικες πόλεις και διαμαρτύρεται για την υποβάθμιση του περιβάλλοντος αλλά με χαρά ξεφορτώνεται τα σκουπίδια του, όπου λάχει, και χτίζει μέσα σε δάση και πάνω σε ρέματα και αιγιαλούς.
.- Ζηλεύει τους λαούς, που χρησιμοποιούν πυρηνική ενέργεια και λοιπές εναλλακτικές μορφές ενέργειας για οικιακή χρήση και θέλει να τους μοιάσει αλλά δεν έχει, ακόμα, βρει τρόπο διαχείρισης των συμβατικών απορριμμάτων του.
.- Ζητάει να κατασκευαστούν χώροι εναπόθεσης και αξιοποίησης απορριμμάτων, αρκεί να βρίσκονται μακρυά (μιλάμε για πολύ μακρυά.....) από το σπίτι του.
.- Παριστάνει το φιλάνθρωπο αλλά είναι ουραγός στις δωρεές οργάνων, χωρίς να υπολογίζουμε, με πόση "χαρά" υποδέχεται τα κέντρα του Ο.ΚΑ.ΝΑ., όταν ιδρυθούν στην περιοχή, όπου κατοικεί. Για να μη μιλήσουμε για το χαμηλότατο ποσοστό συμμετοχής του σε εθελοντικές οργανώσεις!
.- Ασκεί κριτική στους πάντες, ήτοι στους πολιτικούς, τα κόμματα, τους κοινωνικούς φορείς, την Ε.Ε., το ΝΑΤΟ, τη διεθνή κοινότητα κ.λπ. για το χάλι του αλλά αφήνει στο απυρόβλητο τον εαυτό του.
.- Εφευρίσκει εχθρούς εκεί, που δεν υπάρχουν, και πλάθει θεωρίες συνωμοσίας ή ασπάζεται χωρίς προβληματισμό ήδη υφιστάμενες, επειδή δεν έχει μάθει να χρησιμοποιεί τη λογική του, ώστε να βρίσκει περισσότερο χειροπιαστές απαντήσεις στα προβλήματά του.
.- Τιμά προσωπικότητες του παρελθόντος αλλά μετά σπεύδει με χαρά να τις αποκαθηλώσει, όταν του μπουν στη μύτη ή νοιώσει πόσο κατώτερός τους είναι. Τη ίδια στιγμή, αποθεώνει πρόσωπα χωρίς περιεχόμενο και δεν δέχεται να ακούσει κακή κουβέντα γι' αυτά.
.- Υπερεκτιμά και λατρεύει τη στείρα επαναστατικότητα της εγχώριας αριστεράς (των τελευταίων ετών, για να μην παρεξηγούμαστε) και επιμένει να αγνοεί η να θεωρεί ενδοτική τη σοσιαλδημοκρατία του ευρωπαϊκού παρελθόντος και τα πραγματικά σημαντικά επιτεύγματά της.
.- Δεν κάθεται στο τραπέζι του διαλόγου, αν πρώτα οι άλλοι δεν αποδεχθούν τις θέσεις του στο σύνολό τους.
.- Ωρύεται και διαδηλώνει, όταν οι Η.Π.Α. ή το Ισραήλ επιτίθενται σε άλλες χώρες αλλά σιωπά, όταν στη θέση των παραπάνω μισητών χωρών ευρίσκονται άλλες χώρες. Το ίδιο κάνει, όταν οι ηγέτες αυτών των "άλλων" χωρών σφάζουν τους αντιφρονούντες τους. .- Φωνάζει όταν ασκείται βία σε βάρος του, ενώ όλη η παιδεία του είναι γεμάτη από βία κάθε είδους, την οποία και ο ίδιος εφαρμόζει, άμα λάχει. Και αν του βάλουν χέρι, γκαρίζει, ότι τον καταπιέζουν κιόλας.
.- Αντί να εκτιμήσει τον πολιτισμό και το επίπεδο των ανεπτυγμένων χωρών και να παραδειγματιστεί από αυτές, θριαμβολογεί, ότι οι Αρχαίοι Έλληνες μετέδωσαν τον πολιτισμό στους "κουτόφραγκους", που, μέχρι τότε, ζούσαν στα δέντρα και έτρωγαν βελανίδια.
.- Αντί να παραδειγματιστεί από την οργάνωση των ανεπτυγμένων κρατών, μιμείται τα στραβά τους.
.-Διαμαρτύρεται για την ατιμωρησία, που κυριαρχεί, αλλά στην ουσία επιδιώκει την επέκταση του πεδίου της και στα λιγότερο προνομιούχα στρώματα, μεταξύ των οποίων και το δικό του.
.- Κλαψουρίζει για τη δεινή κατάσταση των οικονομικών του αλλά δεν μπορεί να στερηθεί ούτε τις διακοπές στο χαϊλάτο και συνάμα πανάκριβο νησί ούτε το βραδυνό ποτάκι του έναντι υψηλού αντιτίμου, γιατί "μιά ζωή την έχουμε".
.- Βρίζει τις σημερινές γυναίκες ως "εύκολες" και άλλα συναφή, επειδή δεν του κάνουν το χατίρι να ανταποκριθούν στο ερωτικό κάλεσμά του. Αν τολμήσει, όμως, η κόρη του ή η αδελφή του να κοιτάξουν ερωτικά κάποιον άνδρα, τότε γίνεται "Τούρκος" και θυμάται την τιμή ενός θηλυκού και το δικό του καθαρό κούτελο.
.- Αποδίδει ελάχιστα στη δουλειά του(με αρκετές εξαιρέσεις, βέβαια, για να μην είμαι άδικος), θέλει να πληρώνεται όσο ένας κάτοικος της Γερμανίας και να ξοδεύει, σα να είχε το εισόδημα ενός κατοίκου του Λουξεμβούργου.
.- Αποφάσισε να επαναστατήσει, όταν στένεψαν τα περιθώρια να πάρει διακοποδάνειο και να διορίσει το παιδί του στο Δημόσιο. Μόλις αρχίσουν να ρέουν τα τραπεζικά δάνεια ξανά και αρχίσουν τα ρουσφέτια, η επανάσταση θα κλειστεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
.- Επί σειρά ετών καλοπερνούσε με τα μεσογειακά προγράμματα και άλλες συναφείς χρηματοδοτήσεις εις βάρος της Ε.Ε. και τώρα, που η Ευρώπη και το Δ.Ν.Τ. αποφάσισαν να του σφίξουν τα λουριά, τους κατηγορεί για σκληρότητα και αναισθησία.
.- Του αρκούν 2-3 δελτία ειδήσεων, ώστε να γίνει ειδήμων σε όλα. Τώρα με το σεισμό της Ιαπωνίας εμπλούτισε τις γνώσεις του στη σεισμολογία και τους κινδύνους από τη ραδιενέργεια.
.- Καμώνεται, ότι ξέρει τα πάντα, αλλά, στην πραγματικότητα, δεν ξέρει τίποτα.
Τρίτη 15 Μαρτίου 2011
Το μυστήριο τραίνο, που λέγεται νεοέλληνας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Εκνευριστική σχεδόν ταυτότητα αντίληψης. Λες και ζούμε στην ίδια χώρα.
@ Ούννος ο Βελανιδοφάγος
Έτσι φαίνεται, ότι, τελικά, ζούμε και ταλαιπωρούμαστε στην ίδια χώρα.
Και εσύ που τα γράφεις όλα αυτά, ποιος είσαι ρε μαλάκα; Ο επιούσιος βλάκας που τους κρίνει όλους τόσο σπαστικά που θες να του σπάσεις τα μούτρα ώστε να το βουλώσει. Άντε γαμήσου
Δημοσίευση σχολίου