Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Λίγο πριν τις διακοπές

Φεύγω για τις διακοπές μου. Την κάνω χαλαρά από την καθημερινότητα της δουλειάς και της πόλης μου, αναζητώντας εκείνη την αλλαγή παραστάσεων, που θα μου δώσει, όταν μπει ο Σεπτέμβριος, την απαιτούμενη ώθηση, ώστε να συνεχίζω να είμαι αποδοτικός. Μέσα μου νοιώθω ως ένας μάλλον προνομιούχος μέσα στο πλήθος των αδυνατούντων να πάνε φέτος διακοπές, αφού ο προάγγελος της οικονομικής κρίσης έχει ενσκήψει και αμφιβάλλω, αν θα είναι εξίσου ήπιος ο διάδοχός του στη ζωή μας.
Ακόμα και ο προορισμός μου κάπου στο Αιγαίο ίσως του χρόνου φαντάζει εξίσου απλησίαστος με ένα ταξίδι στην Παταγονία. Προσπαθώ να αντιληφθώ αυτή την αίσθηση, ότι τα επόμενα έτη πιθανότατα θα βλέπω τις φωτογραφίες των παλαιότερων διακοπών μου στα πλείστα όσα υπέροχα - και συνεχώς κακοποιούμενα - μέρη της Ελλάδος, που είχα την τύχη να επισκεφτώ, και θα με καταπλακώνει η κατάθλιψη και κάτι με πιάνει. Ήδη οι περισσότεροι από τους φίλους και γνωστούς μου έχουν διαγράψει από το φετινό τους καλοκαίρι τη λέξη "διακοπές" κάποιοι δε από αυτούς ακόμα και την ιδέα των διακοπών.
Τακτοποιώ τις επαγγελματικές μου εκκρεμότητες, συγκεντρώνω τα πράγματα, που θα πάρω μαζί μου, επιλέγω τα βιβλία, που θα μου κρατήσουν συντροφιά στις διακοπές, φτιάχνω το πρόγραμμά μου και ξεχύνομαι στο ρυθμό του ταξιδιού μου.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: