Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Αναζητώντας το πνεύμα των Χριστουγέννων

Πουν'το πουν' το το πνεύμα των Χριστουγέννων; Μην είναι στα κακόγουστα πολλές φορές χριστουγεννιάτικα δέντρα, που πωλούν στα καταστήματα ή σε αυτά, που στήνουν αρκετοί δήμοι στον κόσμο; Μήπως βρίσκεται στις λαμπερές αλλά απλησίαστες βιτρίνες των καταστημάτων, που μοιάζουν να ικετεύουν τους διστακτικούς περαστικούς; Ή τάχα μου κρύβεται στα γλυκανάλατα χριστουγεννιάτικα άσματα, που ακούγονται από τα μεγάφωνα στους κεντρικούς δρόμους; Πάντως δεν το βλέπω στις κρύες και άψυχες εκπομπές της τηλεόρασης, όπου βαριεστημένα πρόσωπα προσποιούνται κάκιστα τους χαρούμενους οικοδεσπότες. Και σίγουρα δεν θα το βρω να λικνίζεται στις καπνισμένες αίθουσες των μπουζουξίδικων και των κλαμπ, όπου η πανάκριβη φιάλη με το νοθευμένο ποτό μοιάζουν να απευθύνονται σε ανόητους, που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τη σπατάλη και την επιθυμία τους να στριμωχτούν με πολλούς άλλους σε μικρούς και ακατάλληλους χώρους.
Μπα, ίσως το βρω σε κανένα σπίτι, όπου λίγοι συγγενείς, φίλοι και γνωστοί τρώνε, πίνουν χωρίς να τους πίνει, χαρτοπαίζουν χωρίς να πωρώνονται και συζητούν φιλικά. Ίσως το ψάξω σε καμμιά παλιά (πολύ παλιά) ταινία με χριστουγεννιάτικο θέμα, από αυτές, που εύκολα μπορεί κανείς να βρει στο Διαδίκτυο αλλά δεν προβάλλουν, πλέον, τα κανάλια. Και μπορεί, αν κλείσω τα μάτια μου, να το δω να μου κλείνει το μάτι πονηρά σα να μου λέει να μη φοβάμαι, επειδή αυτό θα μου θυμίσει τι γιορτή έχουμε.
Θα το βρω, όμως, εκεί; Ας ελπίσω πως ναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: