Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Αρχίζει το ματς....

Σε αυτό του Μουντιάλ :
.- Είμαι με την Εθνική Ελλάδος, επειδή είναι η ομάδα της χώρας μου και γουστάρω, που προκρίθηκε σε αυτή τη διοργάνωση. Και ας με πίκρανε, που έχασε από μια μέτρια Νότιο Κορέα!
.-Δεν είμαι με την Εθνική Ελλάδος, που πηγαίνει στη Νότιο Αφρική με τη λογική, ότι θα παίξει στον τελικό με τη Βραζιλία, ως εάν να είχαμε την υπερομάδα και βγάζοντας το γνωστό επαρχιωτισμό, που διακατέχει ένα σημαντικό ποσοστό των κατοίκων της χώρας μας. Ευτυχώς, τα πικρά διδάγματα του Μουντιάλ του 1994 έπιασαν τόπο και οι τόνοι είναι πολύ χαμηλοί.
.- Είμαι με τους φίλαθλους όλων των χρωμάτων, που θα πάνε στη Νότιο Αφρική για να παρακολουθήσουν μπάλα και θα χειροκροτήσουν ανεξάρτητα από το νικητή.
.- Δεν είμαι με τους μίζερους συμπολίτες μου, που εύχονταν να μην προκριθεί η Εθνική Ελλάδος στο Μουντιάλ, ώστε να πάρει πόδι ο Ρεχάγκελ και τα ΚΑΠΗ και οι άχρηστοι, που έχει μαζέψει. Προφανώς η μνήμη στη χώρα μας έχει παρακοντύνει και δεν θυμόμαστε την προ Ρεχάγκελ εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου πολλώ δε μάλλον αδυνατούμε να αποβάλουμε το σύνδρομο κατωτερώτητας, που μας διακατέχει, ώστε να μπορέσουνε, επιτέλους, να απολαύσουμε μπάλα.
.- Είμαι με τη γιορτινή ατμόσφαιρα, που κυριαρχεί σε τέτοιες διοργανώσεις. Φίλαθλοι προερχόμενοι από περισσότερες χώρες φτιάχνουν ένα υπέροχο μωσαϊκό χρωμάτων, που προσφέρει ηδονή στους εραστές του αθλητισμού.
.- Δεν είμαι με τις εκνευριστικότατες βουβουζέλες. Αν ενοχλεί εμένα ως τηλεθεατή αυτός ο αφόρητος βόμβος, που βγάζουν αυτά τα μαραφέτια, φαντάζομαι, πόσο απαίσιος είναι για τους ποδοσφαιριστές.
.- Είμαι με τις εθνικές ομάδες εκείνες, που τόλμησαν και πήραν παίκτες προερχόμενους από μετανάστες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία), αποδεικνύοντας, ότι ο αθλητισμός μπορεί να μας φέρει πιο κοντά.
.- Δεν είμαι με τους στενόμυαλους, που θεωρούσαν, ότι ο Νίνης δεν έχει θέση στην Εθνική Ελλάδος. Διότι, δυστυχώς, υπήρχαν και τέτοιοι. Κρίμα, που ο Μουμίν δεν είχε την εξέλιξη, που έπρεπε. Θα βλέπαμε και τον πρώτο Έλληνα μουσουλμάνο στην Εθνική Ανδρών (μέχρι τις ελπίδες έφτασε και μετά χάθηκε). Και, κάποτε, περιμένω και παιδιά μεταναστών να παίξουν με τα εθνικά μας χρώματα.
.- Είμαι με όσους παρακολουθήσουν μπάλα στο Μουντιάλ αυτό και απολαύσουν φάσεις και γκολ.
.- Δεν είμαι με εκείνους, που κολλάνε με τη διαιτησία και σκοτώνονται να αποδείξουν, ότι ο τάδε διαιτητής αδίκησε τη δείνα ομάδα ή έσπρωξε την άλλη. Έλεος, ρε παιδιά, ξεκολλήστε!
Αρχίζει το ματς, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: