Είναι γυναίκα, μαροκινής καταγωγής, η οποία ζει στη Γαλλία, έχει παντρευτεί Γάλλο υπήκοο, έχει φέρει στον κόσμο τρία παιδιά μαζί του, είναι πιστή μουσουλμάνα και ζήτησε να πάρει τη γαλλική υπηκοότητα.
Πλην, όμως, η γαλλική δικαιοσύνη αρνήθηκε να της χορηγήσει τη γαλλική υπηκοότητα, με το αιτιολογικό ότι ο αυστηρός ενδυματολογικός κώδικας, τον οποίο έχει επιλέξει η εν λόγω κυρία, δε συνάδει με τις θεμελιώδεις αρχές της χώρας. Σημειωτέον, ότι ο αυστηρός ενδυματολογικός κώδικας της κυρίας αυτής μεταφράζεται σε μαύρη μπούρκα, που καλύπτει όλο το σώμα της εκτός από τα μάτια.
Σίγουρα το ντύσιμο της εν λόγω κυρίας δεν είναι και το πιο καλαίσθητο αλλά αλλοίμονο αν ένα δικαστήριο αποφάσιζε με βάση την αισθητική! Ωστόσο, όμως, φαίνεται ότι υπάρχει και θρησκευτική αισθητική στον κόσμο, διότι η εν λόγω απόφαση δεν εδράζεται κάπου αλλού παρά ακριβώς στον τρόπο, με τον οποίο ασκεί τη θρησκευτική πίστη της η ανωτέρω κυρία, ο οποίος κρίθηκε ότι έρχεται σε αντίθεση με τις βασικές ελευθερίες της Γαλλίας. Δηλαδή, κανένας δεν μπορεί να καταπιέζεται, λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεων, που επικρατούν στο οικογενειακό ή κοινωνικό του περιβάλλον ή, τουλάχιστον.
Θα μπορούσα να δεχθώ ότι η μπούρκα ή κάθε ένδυμα, που παραπέμπει σε κάποια θρησκεία, αποτελεί ένα σύμβολο καταπίεσης, αν το πρόσωπο, που φορά το συγκεκριμένο ένδυμα, έχει εξαναγκαστεί να το φορά. Εδώ, όμως, έχουμε να κάνουμε με μια γυναίκα, η οποία από μόνη της και για θρησκευτικούς λόγους επέλεξε να τηρήσει τον αυστηρότερο ενδυματολογικό κώδικα του Ισλάμ. Αν, λοιπόν, η επιβολή συγκεκριμένης ενδυμασίας, λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων, συνιστά παραβίαση της ατομικής ελευθερίας ενός προσώπου, τότε η κρίση ενός δικαστηρίου περί της χορηγήσεως σε κάποιο πρόσωπο της υπηκοότητας μιας χώρας παραβιάζει εξίσου τη θρησκευτική ελευθερία ενός προσώπου, όταν βασίζεται σε λόγους, που έχουν να κάνουν με τη θρησκευτική πίστη του προσώπου αυτού.
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι μια γυναίκα (ή ένας άνδρας, σε αντίστοιχη περίπτωση), που αποφασίζει να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο θρησκευτικό κανόνα στη ζωή του, μπορεί αργότερα να αποφασίσει να επιβάλει αυτό τον κανόνα στα παιδιά και την οικογένειά του. Είναι πιθανό κάτι τέτοιο, μόνο, που με αυτή τη λογική της, δήθεν, πρόληψης η Δικαιοσύνη θα κατέληγε σε επιεικώς αυθαίρετα συμπεράσματα, αφού όσο ακραία και αν είναι η θέση κάποιου προσώπου, σε καμμία περίπτωση δε δικαιολογείται παν προληπτικό μέτρο εις βάρος του, μόνο και μόνο από το φόβο να μην τελέσει αυτό κάποιο αδίκημα, όταν η τέλεσή του δεν πιθανολογείται καν.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ναι μεν η μπούρκα ως ένδυμα επεβλήθη δια της βίας στις γυναίκες του Αφγανιστάν την εποχή, που κυβερνούσαν την πολύπαθη αυτή χώρα οι Ταλιμπάν, ωστόσο στη χρήση του συγκεκριμένου ενδύματος στηρίχτηκε ολόκληρη η αποστροφή του μη μουσουλμανικού κόσμου για το Ισλάμ με το σκεπτικό ότι πρόκειται για οπισθοδρομική θρησκεία και η, εντεύθεν ισλαμοφοβία, που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο σε συνδυασμό με την άνοδο υπερσυντηρητικών ομάδων ισλαμιστών, που υιοθετούν την πιο ακραία ερμηνεία του Κορανίου. Ακόμα, η αύξηση του μουσουλμανικού πληθυσμού στη Γαλλία αλλά και η υποστήριξη, εκ μέρους αρκετών ευρωπαίων μουσουλμάνων, των ακραίων μέτρων, που μετέρχονται οι ισλαμιστές στη Μέση Ανατολή, όπως οι επιθέσεις αυτοκτονίας, οι απαγωγές και εκτελέσεις δυτικοευρωπαίων κ.λπ., δημιουργούν μια αντιπάθεια στους λοιπούς Ευρωπαίους, αποτέλεσμα της οποίας είναι και η παραπάνω δικαστική απόφαση.
Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος, ώστε να εκλείψουν οι περιπτώσεις μουσουλμάνων, που υιοθετούν απόψεις των ακραίων άλλως φανατικών ομόθρησκών τους, είναι να παύσουν τα ευρωπαϊκά κράτη να φοβούνται το Ισλάμ και, κυρίως, να θεσπίσουν μέτρα, τα οποία θα επιτρέψουν στους μουσουλμάνους της Ευρώπης να συμμετέχουν ισότιμα με τους λοιπούς Ευρωπαίους στη λήψη αποφάσεων για το μέλλον των χωρών, στις οποίες ζουν, ως, επίσης, να απολαμβάνουν του αγαθού της εκπαίδευσης, ώστε να μπορέσουν να καταπολεμήσουν τις όποιες θρησκευτικές και κοινωνικές προκαταλήψεις τους. Το κυριότερο παράδειγμα προς αποφυγή, η Γαλλία, όπου η πρόσφατη εξέγερση στα προάστια ορισμένων μεγάλων αστικών κέντρων ξεκίνησε από την αντίδραση των νέων, που προέρχονται από μουσουλμανικές οικογένειες, οι οποίες ζουν σε αυτά ακριβώς τα προάστια, και αισθάνονται ότι βρίσκονται στο περιθώριο της γαλλικής κοινωνίας, δείχνει που μπορεί να οδηγήσει η περιθωριοποίηση των μουσουλμάνων συνανθρώπων μας, που μεταναστεύουν στην Ευρώπη για μια καλύτερη ζωή, αλλά και η συστηματοποίηση μέτρων και αποφάσεων, όπως η παραπάνω δικαστική απόφαση.
Υ.Γ. Φυσικά, να μη λησμονούμε και τη Θράκη, όπου εφαρμόζεται, ακόμα και σήμερα, η Σαρία για διαφορές οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου, με αποτέλεσμα να θίγονται ευθέως ατομικά δικαιώματα των Ελληνίδων μουσουλμάνων. Και, δυστυχώς, δεν υπάρχει καμμία άλλη χώρα ή περιοχή της Ευρώπης, στην οποία να εφαρμόζεται ο ισλαμικός αυτός νόμος.
Διαβάστε, επίσης :
e-rooster.gr/06/2007/481 (ένα άρθρο του κ. Τάκη Μίχα για τους μουσουλμάνους των Η.Π.Α.)
www.skai.gr/master_story.php?id=52865 (για τη δυνατότητα ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στις δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες, με παραπομπές σε περιστατικά ανά την Ευρώπη με πρωταγωνιστές μουσουλμάνους).
gnomi.9.forumer.com/index.php?showtopic=833 (για την πρόσφατη απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης, που αφορούσε το κληρονομικό μερίδιο μιας Ελληνίδας μουσουλμάνας σε αντίθεση με όσα ορίζει η Σαρία).
www.iospress.gr/mikro2007/mikro20070127.htm (άρθρο του Έλληνα δημοσιογράφου Αμπτνουλχαλίμ Ντεντέ αναφορικά με τη Σαρία)
Πλην, όμως, η γαλλική δικαιοσύνη αρνήθηκε να της χορηγήσει τη γαλλική υπηκοότητα, με το αιτιολογικό ότι ο αυστηρός ενδυματολογικός κώδικας, τον οποίο έχει επιλέξει η εν λόγω κυρία, δε συνάδει με τις θεμελιώδεις αρχές της χώρας. Σημειωτέον, ότι ο αυστηρός ενδυματολογικός κώδικας της κυρίας αυτής μεταφράζεται σε μαύρη μπούρκα, που καλύπτει όλο το σώμα της εκτός από τα μάτια.
Σίγουρα το ντύσιμο της εν λόγω κυρίας δεν είναι και το πιο καλαίσθητο αλλά αλλοίμονο αν ένα δικαστήριο αποφάσιζε με βάση την αισθητική! Ωστόσο, όμως, φαίνεται ότι υπάρχει και θρησκευτική αισθητική στον κόσμο, διότι η εν λόγω απόφαση δεν εδράζεται κάπου αλλού παρά ακριβώς στον τρόπο, με τον οποίο ασκεί τη θρησκευτική πίστη της η ανωτέρω κυρία, ο οποίος κρίθηκε ότι έρχεται σε αντίθεση με τις βασικές ελευθερίες της Γαλλίας. Δηλαδή, κανένας δεν μπορεί να καταπιέζεται, λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεων, που επικρατούν στο οικογενειακό ή κοινωνικό του περιβάλλον ή, τουλάχιστον.
Θα μπορούσα να δεχθώ ότι η μπούρκα ή κάθε ένδυμα, που παραπέμπει σε κάποια θρησκεία, αποτελεί ένα σύμβολο καταπίεσης, αν το πρόσωπο, που φορά το συγκεκριμένο ένδυμα, έχει εξαναγκαστεί να το φορά. Εδώ, όμως, έχουμε να κάνουμε με μια γυναίκα, η οποία από μόνη της και για θρησκευτικούς λόγους επέλεξε να τηρήσει τον αυστηρότερο ενδυματολογικό κώδικα του Ισλάμ. Αν, λοιπόν, η επιβολή συγκεκριμένης ενδυμασίας, λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων, συνιστά παραβίαση της ατομικής ελευθερίας ενός προσώπου, τότε η κρίση ενός δικαστηρίου περί της χορηγήσεως σε κάποιο πρόσωπο της υπηκοότητας μιας χώρας παραβιάζει εξίσου τη θρησκευτική ελευθερία ενός προσώπου, όταν βασίζεται σε λόγους, που έχουν να κάνουν με τη θρησκευτική πίστη του προσώπου αυτού.
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι μια γυναίκα (ή ένας άνδρας, σε αντίστοιχη περίπτωση), που αποφασίζει να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο θρησκευτικό κανόνα στη ζωή του, μπορεί αργότερα να αποφασίσει να επιβάλει αυτό τον κανόνα στα παιδιά και την οικογένειά του. Είναι πιθανό κάτι τέτοιο, μόνο, που με αυτή τη λογική της, δήθεν, πρόληψης η Δικαιοσύνη θα κατέληγε σε επιεικώς αυθαίρετα συμπεράσματα, αφού όσο ακραία και αν είναι η θέση κάποιου προσώπου, σε καμμία περίπτωση δε δικαιολογείται παν προληπτικό μέτρο εις βάρος του, μόνο και μόνο από το φόβο να μην τελέσει αυτό κάποιο αδίκημα, όταν η τέλεσή του δεν πιθανολογείται καν.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ναι μεν η μπούρκα ως ένδυμα επεβλήθη δια της βίας στις γυναίκες του Αφγανιστάν την εποχή, που κυβερνούσαν την πολύπαθη αυτή χώρα οι Ταλιμπάν, ωστόσο στη χρήση του συγκεκριμένου ενδύματος στηρίχτηκε ολόκληρη η αποστροφή του μη μουσουλμανικού κόσμου για το Ισλάμ με το σκεπτικό ότι πρόκειται για οπισθοδρομική θρησκεία και η, εντεύθεν ισλαμοφοβία, που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο σε συνδυασμό με την άνοδο υπερσυντηρητικών ομάδων ισλαμιστών, που υιοθετούν την πιο ακραία ερμηνεία του Κορανίου. Ακόμα, η αύξηση του μουσουλμανικού πληθυσμού στη Γαλλία αλλά και η υποστήριξη, εκ μέρους αρκετών ευρωπαίων μουσουλμάνων, των ακραίων μέτρων, που μετέρχονται οι ισλαμιστές στη Μέση Ανατολή, όπως οι επιθέσεις αυτοκτονίας, οι απαγωγές και εκτελέσεις δυτικοευρωπαίων κ.λπ., δημιουργούν μια αντιπάθεια στους λοιπούς Ευρωπαίους, αποτέλεσμα της οποίας είναι και η παραπάνω δικαστική απόφαση.
Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος, ώστε να εκλείψουν οι περιπτώσεις μουσουλμάνων, που υιοθετούν απόψεις των ακραίων άλλως φανατικών ομόθρησκών τους, είναι να παύσουν τα ευρωπαϊκά κράτη να φοβούνται το Ισλάμ και, κυρίως, να θεσπίσουν μέτρα, τα οποία θα επιτρέψουν στους μουσουλμάνους της Ευρώπης να συμμετέχουν ισότιμα με τους λοιπούς Ευρωπαίους στη λήψη αποφάσεων για το μέλλον των χωρών, στις οποίες ζουν, ως, επίσης, να απολαμβάνουν του αγαθού της εκπαίδευσης, ώστε να μπορέσουν να καταπολεμήσουν τις όποιες θρησκευτικές και κοινωνικές προκαταλήψεις τους. Το κυριότερο παράδειγμα προς αποφυγή, η Γαλλία, όπου η πρόσφατη εξέγερση στα προάστια ορισμένων μεγάλων αστικών κέντρων ξεκίνησε από την αντίδραση των νέων, που προέρχονται από μουσουλμανικές οικογένειες, οι οποίες ζουν σε αυτά ακριβώς τα προάστια, και αισθάνονται ότι βρίσκονται στο περιθώριο της γαλλικής κοινωνίας, δείχνει που μπορεί να οδηγήσει η περιθωριοποίηση των μουσουλμάνων συνανθρώπων μας, που μεταναστεύουν στην Ευρώπη για μια καλύτερη ζωή, αλλά και η συστηματοποίηση μέτρων και αποφάσεων, όπως η παραπάνω δικαστική απόφαση.
Υ.Γ. Φυσικά, να μη λησμονούμε και τη Θράκη, όπου εφαρμόζεται, ακόμα και σήμερα, η Σαρία για διαφορές οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου, με αποτέλεσμα να θίγονται ευθέως ατομικά δικαιώματα των Ελληνίδων μουσουλμάνων. Και, δυστυχώς, δεν υπάρχει καμμία άλλη χώρα ή περιοχή της Ευρώπης, στην οποία να εφαρμόζεται ο ισλαμικός αυτός νόμος.
Διαβάστε, επίσης :
e-rooster.gr/06/2007/481 (ένα άρθρο του κ. Τάκη Μίχα για τους μουσουλμάνους των Η.Π.Α.)
www.skai.gr/master_story.php?id=52865 (για τη δυνατότητα ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στις δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες, με παραπομπές σε περιστατικά ανά την Ευρώπη με πρωταγωνιστές μουσουλμάνους).
gnomi.9.forumer.com/index.php?showtopic=833 (για την πρόσφατη απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης, που αφορούσε το κληρονομικό μερίδιο μιας Ελληνίδας μουσουλμάνας σε αντίθεση με όσα ορίζει η Σαρία).
www.iospress.gr/mikro2007/mikro20070127.htm (άρθρο του Έλληνα δημοσιογράφου Αμπτνουλχαλίμ Ντεντέ αναφορικά με τη Σαρία)
13 σχόλια:
Ωραία, ας εξαναγκάσουμε τις γυναίκες να μην εξαναγκάζονται. Παράλογο; Μπαααα, εδώ είναι Ευρώπη!
καλημέρα, το ρούχο που περιγράφεις λέγεται αμπάγια, όχι μπούρκα (για μπούρκα βλέπε πχ Αφγανιστάν)Είναι παραδοσιακό και συχνότατα φοριέται κατά βούληση. και ξέρεις κατι; είναι πολύ εκνευριστικό αυτό το κουτσομπόλικο των δυτικών, δήθεν έχουμε άποψη για όλα. Υποθετω θα ακουγόμαστε γελοίοι σε αυτούς, ΚΑΙ στις γυναίκες. Πρόκειται εξ ολοκλήρου γα ΑΛΛΟ πολιτισμό στον οποίο αναγνωρίζω την εξής ανωτερότητα, ότι δεν ασχολείται με την ίδια υστερία με το τι κάνουμε στη δύση (καθότι βλέπει μια χαρά τα χάλια της δύσης. Η δύση δεν εξάγει τον Ρουσώ,τον Γκαίτε, το Σαρτρ, κλπ, εξάγει τη Μαντόνα. Είναι να μη μας κράζουν;;). Πάντως, στη Σαουδική Αραβία έχει αρχίσει αγώνας κατά της αμπάγια (που φοριέται μόνο δημόσια και μάλλον κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται άνετα, καθότι, σε αντίθεση με μας εκεί δεν "ανεβαίνει η αυτοπεποίθησή της" όταν οι αρσενικοί στο γραφείο κοιτάνε όλοι τον κ...ο της -δυτική απελευθέρωση- και θεωρούν αδιανόητο να εχουν άντρα γυναικολόγο (και για μένα έιναι αδιανόητο, αλλά ψάχνω με το φανάρι τις γυναίκες, όλες παιδίατροι γίνονται) αρχισε λοιπόν αγώνας κατά της Αμπάγια, μάντεψε από ποιαν. Απο τη Loreal, την εταιρία καλλυντικών!! Δεν μας χ..τε, δυτικοί;;
@ lingua franca
Καλώς ήλθατε στο ταπεινό ιστολόγιό μου! Το δικαίωμα κάποιου προσώπου να εξαναγκάζει εαυτόν χωρίς εξωτερική πίεση, όσο και αν φαίνεται υπερβολικό και αντίθετο προς τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα, δεν παύει να αποτελεί μια έκφανση, έστω απόφυση, του δικαιώματος της ελευθερίας στην ανάπτυξη της προσωπικότητας. Στην περίπτωσή μας, η μαροκινής καταγωγής γυναίκα αποφάσισε μόνη της και με βάση τις θρησκευτικές της πεποιθήσεις να φορέσει το επίμαχο ένδυμα και η απόφαση του γαλλικού δικαστηρίου βασίστηκε ακριβώς στον τρόπο, με τον οποίο η εν λόγω γυναίκα ασκεί τα θρησκευτικά της καθήκοντα στην καθημερινότητά της, ως εάν να μη συνέτρεχαν οι προβλεπόμενες από το γαλλικό νόμο προϋποθέσεις για να λάβει η εν λόγω κυρία τη γαλλική υπηκοότητα. Και αυτή η απόφαση κρύβει το φόβο της σημερινής Δύσεως απέναντι στην άνοδο του συντηρητικού Ισλάμ, παραβλέποντας, όμως, τις ευθύνες της Δύσεως γι' αυτή την κατάσταση.
@ pellegrina
Σε ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωση! Βλέπεις, η πολιτισμένη Δύση δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα να σχολιάσει ό,τι συμβαίνει στις μουσουλμανικές κοινωνίες και της φαίνεται οπισθοδρομικό, τη στιγμή, όμως, που αδυνατεί να δώσει τον ορθό χαρακτηρισμό ακόμα και στα ενδύματα, που συνηθίζονται και συχνά επιβάλλονται στις κοινωνίες αυτές. Δεν έχω προσωπικά κανένα πρόβλημα να εκφράζει κανείς την άποψή του ελεύθερα και για καθετί, άλλωστε γι' αυτό το δικαίωμα χύθηκε αίμα τα προηγούμενα χρόνια σε όλη τη Δύση. Το πρόβλημα αρχίζει, όταν η Δύση καλύπτει τις ευθύνες της για την άνοδο του υπερσυντηρητικού Ισλάμ και της υποστηριζόμενης από αυτό ακραίας ερμηνείας του Κορανίου, χωρίς να παραβλέπουμε ότι μερικές από τις απόψεις αυτής ακριβώς της πτέρυγας του Ισλάμ ΠΟΥΘΕΝΑ δε απαντούν στο Κοράνι.
Αναφορικά με την ανωτερότητα του Ισλάμ, που δεν ασχολείται με την Ευρώπη, αυτό θα το αναγνώριζα σε όσα κράτη είναι μεν μουσουλμανικά αλλά διατηρούν καλές σχέσεις με τη Δύση και δεν επικρατεί, ακόμα τουλάχιστον, η ακραία πτέρυγα του Ισλάμ, όπως λ.χ. η Συρία. Σε άλλες, όμως, χώρες, όπως το Ιράν, ασχολούνται σε τακτική βάση με την παρακμή της Δύσης όχι επειδή διάβασαν το σχετικό σύγγραμμα του Σπένγκλερ αλλά επειδή θεωρούν ότι δεν έχουμε τις δικές τους αρχές.
Το περιστατικό στη Σαουδική Αραβία με τη συμμετοχή της Loreal δεν το γνώριζα. Απλά αποδεικνύει την υποκρισία της Δύσης. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!
Νομίζω πως στο Ιράν ειναι φυικό να συμβαίνει αυτό που λες: είναι ο επόμενος "εχθρός" Οι άνθρωποι εκεί προετοιμάζονται για πόλεμο, για βομβαρδισμό, ο λαός πρέπει να "ετοιμαστεί" να σκοτώσει άγνωστούς του συνανθρώπους...δυστυχώς!!
υγ: αυτή η "λεκτική επαλήθευση" τι χρειάζεται, κυριε υποστηρικτά της ελεύθερης άποψης;; προσωπικά άπειρες φορές εχω μπει κι εχω βγει από εδώ χωρίς να μιλήσω γιατι σιχτιρίζω τα ορνιθοσκαλίσματα!!
Μα και πριν απειληθεί πόλεμος κατά του Ιράν, οι κάτοικοι αυτής της χώρας, μετά την πτώση του Σάχη, βεβαίως, μάθαιναν από το σχολείο τους να απεχθάνονται τη Δύση και, κυρίως, τις Η.Π.Α. "Μαγκ μπαρ Αμρίκα", ήτοι "θάνατος στην Αμερική" φώναζαν στα σχολεία τους οι μαθητές, όπως μας μεταφέρει η συγγραφέας του βιβλίου "Ποτέ χωρίς την κόρη μου" (δε θυμάμαι το όνομά της.
Ποια είναι αυτή η "λεκτική επαλήθευση", που αναφέρεις; Δεν καταλαβαίνω. Αν είναι κάτι, που μπορώ να το διορθώσω, πες μου!
καταλαβαίνεις, εκτός αν όταν εισαι μεσα στον μπλόγκερ, από το δικό μπρόουζερ δεν φαίνονται: για να αφήσουμε σχόλια περνάμε κρυπτογραφικές δοκιμασίες. Εν παση περιπτωσει ας περάσω κι αυτην, για να ρίξω την εξης ιδέα στο κοινό: Το ιράν δεν έχει μόνο ισλαμική συνείδηση. Εχει σε μεγάλο βαθμό (και αποτελεί ειδική πρίπτωση γι ' αυτό) ΕΘΝΙΚΗ συνείδηση (ό,τι και να σημαίνει, όπως και να δημιουργείται) με τη δυτική έννοια: ειναι οι Πέρσες. (μην ξεχνάτε, ΔΕΝ είναι άραβες) Για "εκεί κάτω" αυτό μετράει πολύ, π΄ροκειται για συχτισμούς που δεν καταλαβάινουμε .με τον ίδιο τρόπο το Ισλάμ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ εθνική συνείδηση 9εμείς τους τη μάθαμε) στον αραβικό κόσμο, γι αυτό η μαντίλα είναι περίπου η διεθνής σημαία του. Βαριέμαι (συγνώμη, είναι μεγ΄λαο θέμα κια καλοκαίρι) να ναλύδω περισσότερο, απλω΄ς έβαλα παραμέτρους που συνήθως δεν σκεφτόμαστε. Η εξέλιξη του κόσμου θα μας έρθει στο εκφάλι. Ευτυχώς ;;;εεμέις εδώ στην Ελλάδα κρατάμε τεράααστιες ομπρέλες (πάω τώρα να χτυπήσω τα γραμματα΄κια για να πα΄ρω την άδεια! (με άλλα λόγια, βγάλε το τσαντόρ!!)
συχτισμούς=συσχετισμούς
ναλύδω=αναλύσω
η τιμωρία μου. πάω τωρα να ξαναχτυπήσω τα γραμματάκια, φτού!!!
Αυτό με τα συνθηματικά, που πρέπει να γράψουμε, ώστε να σχολιάσουμε ένα κείμενο, το τραβάω και εγώ, όταν χρησιμοποιώ άλλο υπολογιστή από το δικό μου. Κατά τα άλλα, συμφωνώ ότι οι Ιρανοί/Πέρσες δεν είναι φυλετικά Άραβες, ωστόσο αναφέρομαι στο φαινόμενο δαιμονοποίησης των Η.Π.Α., το οποίο έχει παρουσιαστεί τα τελευταία 30, περίπου, χρόνια στην περιοχή και το οποίο δεν έχει προηγούμενό του εκεί, όπου, για να μην ξεχνιόμαστε, προηγήθηκαν οι Άγγλοι, οι οποίοι υπήρξαν εξίσου σκληροί με τους εκεί πληθυσμούς, πλην, όμως, την εποχή των Άγγλων δεν είχε εμφανιστεί ένας τόσο ισχυρός αντιδυτικισμός.
Και γιατί δεν το καταργείς; Μπαίνεις στον μπλόγκερ, πας Ρυθμίσεις στο μπλογκ, πας σχόλια και εκεί που λέει "να προβληθεί η λέξη επαλήθευσης;" τσεκάρεις. "οχι". Πολύ σπλό.
Το νέο μου blog
@pellegrina
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!
@doctor
Καλή αρχή στο νέο ιστολόγιό σας!
@pellegrina
Κατήργησα την επαλήθευση. Ευχαριστώ και πάλι!
Δημοσίευση σχολίου